2011. február 8., kedd

Belgium & James Dean


Mi köze egymáshoz a kettőnek? Igazán semmi, csak én hoztam össze őket, eredetileg két külön bejegyzés lett volna róluk, de végül erre jutott időm.

Belgium: két hétig Brüsszelben fogok telelni, holnap indulok! :) Mindenképp közölni akartam, már csak azért is, mert vannak drága-drága követőim! :) Kívánom, hogy Ti is kedvetek szerint használjátok ki a maradék időt a télből, hogy aztán felfrissülve fogadhassátok a tavaszt - jó lenne, ha már az várna, amikor visszajövök!^^

James Dean: ma volt a születésnapja, és röviden szólva odáig vagyok érte! Na meg a korért, amiben élt, az akkori Hollywoodért (filmek, stílusok, ruhák, sminkek...emberek!). James Dean különösen megfogott, nem is akarom nagyon ecsetelni az okokat, ilyen dolgokban fölösleges a magyarázat. 24 volt, annyi vagyok én is. Ezt a napot pedig egy ötvenes évek hangulatát idéző sminkkel és Jimmy-s fülbevalóval ünnepeltem. (a kép esti, szóval ez a make up látott már jobb napokat is, csupán érzékeltetésre szolgál :D amint lehet, jön az update)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése